Campervakantie Portugal

De laatste dag in Cabrils

Het is weer heerlijk en ik ga naar Gerard en Carla om te vragen over het etentje wat we met z'n zessen zouden gaan doen. Carla rijdt naar Cor en Trees maar komt later terug met de melding dat zij er vanaf zien daar de uitbater van het restaurant van onze keuze gestopt was. Ik ga op de fiets even kijken of ik in Salou wat kan vinden en daar is een grote keus als ik vlakbij onze hut in de hoofdstraat kijk is er ook wel iets. Ik leg het voor aan Tonia en we besluiten eerst naar het strand te gaan, je bent hier toch ook voor het weer en de zee. Als we ook dit hebben gehad lopen we naar de hut er word gedoucht en we gaan naar de hoofdstraat en duiken bij Café de Paris naar binnen en eten daar een heerlijke menu de Dia die we nog als extra met een cappuccino afsluiten. We gaan op de camping langs Gerard en Carla want dit was gevraagd en we zouden wat komen drinken. Als wij al even zitten komen ook Cor en Trees en als het te fris voor buiten wordt gaan we het feestje binnen voortzetten. Want deze Gerard en Carla zijn een geweldige gastheer en dame en zo is het dan toch opeens over tienen en schudden we een ieder de hand en er word wederzijds bedankt voor de fijne dagen en ritten. Cor en Gerard spreken af dat zij morgen in hun rit in het dorp Porrera koffie zullen drinken en in dit dorpje was ik met Tonia en aten we er. Wij gaan naar ons huisje en moeten morgenochtend om 11 uur hier de boel schoon achterlaten dus hebben we wat om morgen te beginnen.

Reacties

Reacties

Gerard&Carla

Aardig verhaaltje en niet uit je duim gezogen. Het was een mooie rit naar Porrera, de uitbater is na jullie etentje met goud behangen.

Anneke

Veel plezier nog verder. Groeten en geniet verder!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!