Campervakantie Portugal

Samen naar Italië

Woensdag 27 mei

Ik ga eerst een opname maken van Dennis, Robbin en Ralph zij vertrekken voor een rit van 50 km die Jos in de GPS van Dennis heeft geladen.
Tonia en ik gaan met de auto naar Briancón en gaan daar bij de Mac een bakkie doen. We gaan de 94 af en passeren de grens van Frankrijk en Italië en vervolgen onze weg die nu nog Turijn aangeeft. Op een rotonde zien we dat de SS23 naar Sestriëre gaat en dat is de plek die wij zoeken. We lopen wat rond eten onze lunch op en duiken op een terrasje voor wat lekkers.
We rijden terug weer naar Frankrijk en komen net als op de heenweg weer door div. tunnels we rijden tot L'Argentiëre en dan gaan we weer via de muur naar boven 10,8% stijging.
In Pallon stel ik voor aan Tonia om het begin van de tocht voor drie lopers van morgen te laten zien als zij naar Dormilouse gaan. Ook zij vond het heel indrukwekkend al dat geraas van dat water wat onder ons doorschiet.
We komen om 17:00 weer bij onze Karin en daar er om deze tijd altijd een pot thee staat schenken wij daar maar wat van in.
En zoals iedere dag komt een ieder weer met een verhaal thuis en worden er dus veel belevenissen uitgewisseld, de fietsers hebben op de weg vanaf het vliegveld een wedstrijd gemaakt die door Ralph wordt gewonnen.
Na weer een voortreffelijke maaltijd gaat een ieder weer zijn ding doen zo maak ik dit verslag in de bar terwijl de fietsers op de tv naar een opname kijken van de band Normaal. Ik ga Tonia opzoeken die boven in bed waarschijnlijk een boek leest maar ik kijk er niet van op dat zij al slaapt.

Reacties

Reacties

Marianne

toch nog in Italië geweest deze vakantie! Nog een paar dagen genieten en dan back to THE real world

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!