Campervakantie Portugal

De fietsen zitten in de doos!

He die volgers van deze blog wij Tonia en Henk gaan zoals bekend een tijdje op reis en houden jullie doormiddel van deze blog op de hoogte.

Als wij wat aan de blog toevoegen krijgen de personen die wij doormiddel van een emailnummer hebben toegevoegd automatisch een email.

In deze email staat een link als je deze aanklikt opend hij en kun je het bericht lezen, ook verschijnt er een kader waar je ik kunt reageren dat lezen wij dan weer.

Voor persoonlijke boodschappen kun je ook gewoon mailen met henktonia@casema.nl en ook met henktonia@gmail.com.

Wij vliegenzaterdag om 12:40 net vlucht CX270 Cathey Pacific naar Hongkong dus het vervolg zal hopen wij wel daar vandaan komen.

Ook worden en nu drie foto's toegevoegd dus die kun je ook bekijken.

Als er iets niet juist is geef even een mail of bel we zijn nu nog thuis.

Wij hebben er zin in: Tonia en Henk

Ingrid

Ik heb het duidelijk begrepen wat de bedoeling is
Groetjes Ingrid

willem of Zandhaas

Het is goed over gekomen . is er nog meer ruimte in de doos ? dan kan mijn fiets er ook bij?????

Lingestraat 19

Zitten er ook verlichting setjes in de doos, voor als jullie een keer helemaal verdwalen op die prachtige bestemming, en in het donker naar het volgende slaapadres moeten fietsen?

Vanaf deze plek ontzettend veel plezier en suc6 toegewenst, ik ben wel een tikkeltje jaloers om eerlijk te zijn...

jos en karin

Hebben jullie de tandem doormidden gezaagd om ze in 2 dozen te proppen

Bon voyage

Iewberkien@ziggo.nl

Hallo Henk en Tonia

Ik zie dat jullie over twee uurtjes gaan landen in Hong Kong, dus hebben jullie nu de warme doekjes gehad om op te frissen en dan zo ontbijten.
Hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en misschien ook leuke mensen ontmoet hebben
Strakjes lekker de stad in, genieten maar.
Liefs Constance en Ida.

Iewberkien@ziggo.nl