Campervakantie Portugal

Hongkong Silka Far East hotel

Na een goede landing vanmorgen om6.55 hebben we eerst een opslag voor de fietsen gezocht want het bleek dat zij niet diir naar Auckland gingen dus een probleem voor Globe.

Voor opslag tot 11 januari $2400 dus even dokken.

Hebben nu een kamer hier dus we kunnen gaan en hebben toch een bed.

Was leuk met het juist aangeschafte Octopuscard voor de trein en metro de laatste stopt hier bijna voor de deur.

Eeen stad van contrasten maar wel spannend.

Groeten Henk en Tonia Hongkong 11 uur in de morgen.

Reacties

Reacties

Ingrid

Ben blij dat jullie weer op vaste bodem zijn
En dat de fietsen ook een plekje hebben
Kus Ingrid

Anneke

hoi luitjes , ben blij te lezen dat jullie goed geland zijn.
Als ik jullie was zou ik daar maar even blijven want op het noorder eiland van NZ stormt het en is het schip met olie voor de kust in tweeën gebroken. Slecht weer dus!
Het grote genieten gaat beginnen voor jullie. Geniet van alles!
Groeten Anneke

Constance

Hallo Honkong,
Blij te horen dat alles goed gaat, "K" van de fietsen, maar heeft het reisbureau ook nog plezier van jullie.
Veel plezier daar!
C&I

gtbavelaar@casema.nl

Goed dat je weer met beide voeten op de grond staat ik heb niet gefiets te laat ge woorden goeden dagen in hongkong veel plezier Gerard

de verhuizers

Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn,wij ook....het lijkt hier al bijna thuis,mar dan MET vloer.Die lag er in 4 uur uit!! Geniet van al die contrasten en maak er 1 groot avontuur van!! Dikke kus WMDT

Hennie

als eerste een goede morgen, fijn dat het goed is gegaan, het is nu 22,30 en nu ga ik naar bed gek hé.
een fijne dag vandaag.
Gr Hennie, kus.

anneke

Goedemorgen, lekker geslapen? Ik heb op mijn pc jullie hongkong tijd ook staan zodat ik het tijdsverschil in de gaten kan houden, het is bij jullie nu 7.53 in de ochtend en bij mij 0.53 in de nacht, dus ik ga naar nu naar bed.
Groeten Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!