Campervakantie Portugal

Dagje uit naar Sky 100

Vanmorgen na het ontbijt met de Metro naar Central dat ligt op Hongkongeiland wij als twee grijze duiven in de metro met den wel een vijhonders Azieaten maar je valt wel op.Contact heb je haast niet want ook hier hebben ze de mobiel uitgevonden. Wij naar de pier om met een ferry naar de overzijde te gaan daar aangekomen naar de Sky 100 waar we tegen betaling van 200 dollar in de lift mogen die ons in een paar seconden op de 132 e verdieping neerzet. \\\\\\je weet niet wat je ziet die wolkenkrabbers om je heen zij ineens klein geworden als je hier op 393 meter staat. Erg indrukwekkend en leuke foto's gemaakt maar toen we later in de Istore zaten (gratis wifi) en ik ze op de site wilde zetten gooide hij mij van de site en moest ik er opnieuw aan beginnen. Maar bij gelegenheid zet ik ze erbij. In die Istore liepen toch wel 40 mensen te bedienen ongelooflijk.

Op de weg terug nog even op een plaatselijke Azieatische markt beland en je weet ook hier weer niet wat je meemaakt.

Terug naar onze plek hier verlopig eerst wat eten en dan naar het hotel waar we allebei met platpoten binnenkomen,Tonia gaat zitten bij de tv en ik ga naar de zesde etage waar ik dit vehaal nog even op de vaste computer naar jullie schrijf.Beste volgers ik ga ook even mijn schoenen uitgooien en bij mijn meisje boven kijken.

Vriendelijke groeten vanuit een donker Hongkong ( 20:00 uur).

Reacties

Reacties

anneke

Het is maar goed dat jullie zo'n goede conditie hebben anders kun je dit niet opbrengen.

Ingrid

Nou wat een indrukken doen jullie op joh
Maar geniet vooral kus

de huurders

En dan vindt Dafne de Vermeertoren al "kicku"....gaaf hoor met je hoofd in de wolken(als die er waren)! Laat die platpoten rusten,dan kun je er morgen weer tegen!! Dikke XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!