Campervakantie Portugal

Dagje Hongkong eiland

Vandaag weer met de metro naar Central geweest het is prachtig weer en heel erg mooi.

In central zijn we naar SOHO geweest dat is een beetje voor de welgestelden.

Eerst even een bakkie bij de MAC onder de grond want boven de grond is ruimte duur.

Eerst vijf roltrappen op zoals jullie weten ligt Hongkong op een berg bij het oude vliegveld vlogen ze tussen de flats door. Het nieuwe vliegveld ligt op een eiland dat door Nederlandse baggeraars is aangelegd.

Na de vijde trap het is dan een uur of een lopen bij de Pizza expres naar binnen en eten onze buik rond we nemen voor straf geen toetje.

Via nog tien roltrappen komen we boven en lopen daarna nog wel een uur naar boven in de hoop een mooi uitzicht te hebben maar we komen bij de Universiteiten terecht en dus einde oefening.

Via hele steile straten en trappen komen we weer bij de zee maar wel aan de kant waar de vishandelaren zitten deze lucht vergeet je niet snel meer.

Na nog weer een uur lopen vinden we de metroingang weer en gaan nu twee diep onder de grond vanwege de kruisingen en komen samen met nog zo'n 600 anderen weer na 25 minuten bij ons hotel,we hebben brood en kaas gekocht dus gaan waarschijnlijk niet meer weg.

Groeten van Tonia en Henk

dorota

Henk, zorg je dat je nie te veel aankomt. Pas op beetje met eten. Dikke knuffel voor jullie, kanjers.

Edwin en Jolanda

We lezen dat jullie je daar goed vermaken, maar eh. Hoe zit het met het Chinees eten en het eten met stokjes. Bovendien houden Chinezen van veel dingen die wij niet lusten. Natuurlijk gaan jullie dat in Hongkong ook proberen toch? Ze zeggen ook dat het bij jullie erg druk is; vallen jullie nog op en worden jullie nog aangestaard? Veel plezier de laatste dagen in Hongkong en we lezen wel verder over jullie avonturen.

Marry

Geweldig dat jullie ons zo op de hoogte houden. Wat doen jullie (en wij) veel indrukken op.
Broodje kaas begrijp ik niet helemaal, je gaat toch voor iets exotischer, aan de andere kant weet je wel wat je hebt en vermijd je buikloop.

Ingrid

Ha pa en ma
Nou zo te horen hebben jullie genoeg afgelopen
Vandaag goed voor de beenspieren joh hoop dat jullie genoten hebben van jullie broodje kaas ik had voor een lekkere loempia gegaan ha ha

delvenaren

Jullie moeten wel goed eten om al die energie op te bouwen voor dat betere loopwerk!! Veel indrukken opgedaan en nu rusten voor de vliegreis,waar jullie inmiddels aan begonnen zijn!!
Dikke kus van ons XX