Campervakantie Portugal

4e dag Hongkong

Bustour en de kabeltram naar de Piek eerst uitchecken en in de Mtr naar Hongkong central. Eerst even naar de Istore voor een vraag en gratis Wifi. Als we weer buiten staan besluiten we naar de pier te gaan voor een haventocht maar dat veranderd en het wordt een bustour in de open dubbeldekker met als extra de Piek. Het is een mooie tour met veel info en hij zet ons op een gegeven moment af bij het station. Op dit station vertrekt de kabeltram naar de Piek een heel hoog punt zoals de naam al doet vermoeden een procent of 35 stijgen we en de wereld lijkt scheef te staan. Ondanks het niet helemaal heldere weer hebben we eenfenomenaal uitzicht over de stad. Weer beneden begrijpen we dat als we op de dubbeldekker moeten wachten en de tour vervolgen we te laat komen voor ons vliegtuig. Dud in een stadsbus voor $7,00 met z'n tweeën en in 10 minuten zijn we weer op het centralstation vanwaar de Airportexpres ons in goed 23 minuten op het vliegveld zet. Naar T2 waar we de bagage hebben achtergelaten voor $2300 krijgen we het terug en gaan ermee naar Cathey Pacific en chechken het in. We zitten in de hal en werken Reismee bij waarna we zelf om 20:40 zelf inchecken. Ik hoor nu dat we het vliegtuig in gaan dus zeg ik tot het volgende verhaal.

Reacties

Reacties

anneke

goede vlucht en ik hoor wel weer van jullie. Dit bericht van jullie kwam bij mij binnen om 14.10 woensdagmiddag.
Raar hè dat tijdsverschil. Mij 2e klok staat nu op nieuw zeeland tijd, ook weer vanwege het tijds verschil. Nu moet ik er 12 uur bijrekenen en is het bij jullie nu al donderdag 02.12 uur.(NZ tijd)

anneke

Nog even n.a.v. mijn gmailbericht. In NZ dollars had het bedrag €1436.05 geweest. Schrikken.

Ingrid

Hoi pa en ma hoop dat jullie een goeie vlucht hebben gehad
Zo nu zullen even niet meer zoveel hoogbouw zien de komen de tijd maar uitgestrekte vlakten denk ik ,kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!