Campervakantie Portugal

Zaterdag in Waiuku

Ha die luitjes dar aan die andere kant van die aardkloot hier dan weer een bericht van de onderkant. Vanmorgen zijn Tonia,Theo en ik met de Van van Theo naar zijn broer Gerard gegaan Dianne was vandaag aan het werk dus gingen we met ons drieën. bij gerard maken we ook kennis met Leonie een vriendelijke vrouw. We drinken een bakkie bij hen en gaan met z'n vieren Gerard gaat met ons mee in zijn auto. Hij laat on het zwarte strand zien dit is ijzerzand wat ze hier aan de mond van een rivier in een fabriek verwerken tot staal. We gaan terug en gerard laat zien waar hij heeft geboert hij had een heleboel melkoeën dat zijn hier geen auto's zoals in Nederland. We hebben een leuke rit zo hier in de omgeving en zijn om een uur of ëën weer terug in het huis van Theo waar we een boterham eten en wachten tot Dianne terug komt van haar werk. Met z'n vieren in de car van Gerard gaan we naar de vuurtoren manecar heads en gaan even bovenop de toren voor het uitzicht en dus wat foto's. Als we terugkomen blijven de dames in de Tutora Street en Theo en Ik gaan de auto naar Gerard terugbrengen en hebben daar een Happy our. En aan het eind van deze dag gaan we nu aan tafel en eten peen en uien dus sluit ik nu af.

Reacties

Reacties

Lingestraat 19

Peen en Uien.. :-( En als toetje zeker de mierzoete Pavlova...als ik mij niet vergis, dat is wel echt van die kiwi's afkomstig..

Vermaak jullie

marianne

eindelijk jullie berichten gelezen en vind dit hartstikke leuk. jullie hebben al een flinke klus achter de rug maar in N- zeeland vallen jullie tenminste niet meer zoveel op. die Theo is al een ouwe man geworden nu ik hem na plm. 40 jaar terug zie. doe hem maar de groeten van mij.
blijf vooral schrijven want dat is leuk voor ons die achter blijven.
geniet van de komende dagen en vergeet de zonnebrandcreme niet, ha ha

TED

Weer mooie verhalen met foto,s jullie hebben een prachtig leven zo.Geniet ervan,groetjes Ted

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!