Campervakantie Portugal

Pokukohe naar Wellington

Vanmorgen stappen we om 8:39 in de Tranz scenic en nemen plaats in rijtuig B rij 6 a en b. De fietsen en Bob zitten in de bagagewagen, de man komt voor de tickets en wij geven hem het bevestigingsnummer wat we kregen gisterenavond na tel. betaling. Het is O.k. maar we hadden wel moeten reserveren want nu zijn er nog wat stoelen over maar was dat niet dan hadden we weer naar huis gekunt. op naar Hamilton en dan nog 3 stops voor hij stopt bij het National park waar hij een half uur blijft staan lunchtijd personeel. Op naar de volgende twee stops voor we bij Palmerston Noord belanden het is dan 17:45 we krijgen een verse diesellock we vertrekken maar na vijf minuten stoppen we bij een perron en horen dat we even moeten wachten voor een andere trein maar al direkt daarna horen we dat de lock stuk is. We kunnen hier zo de straat oplopen maar mogen maar 20 minuten weg. Om 18:30 gaan we weer weg met een nieuwe lock ervoor en gaan nu richting Wellington waar we om 19:55 aankomen. Het bandje van de Bob staat leeg dus even een nieuwe erin en op naar de Glenmorestraat 20 we hebben het hotel in de trein op de Ipad opgezocht maar kregen geen contact. We melden ons en krijgen kamer 413 en onze fietsen en bob mogen binnen in het kantoor. Boven regelen we wat dingen en schrijf ik dit stukje voor de volgers, ik ga even lekker onder de douche en morgen gaan we eens even op straat kijken we zitten vlakbij de Ferry's dus dat is leuk om te zien maar daarover later. De groeten vanuit Wellington

Jos en Karin

Ha lieve Tonia en Henk,
Wat heerlijk om zo op reis te zijn; wij worden er helemaal jaloers van. Alleen die foto's al waarin jullie lekker in korte broek en T-shirt lopen, daar kijken we hier, met temperaturen flink onder 0° erg naar uit.
Geniet van alles en wij blijven jullie op de voet volgen.
Bon Voyage !
Liefs, Jos, Karin en Caïla