Campervakantie Portugal

Een dagje Wellington

Vanmorgen ben ik al vroeg op en ga met de camera naar buiten en maak een foto van het hotel en ga dan de mooie poort in van de botanishetuin en maak als ik bovenben een foto waarop een beetje te zien is dat er hier een enorm hoogteverschil is. Als we later samen door deze tuin naar de stad lopen kijken we naar de namen van bomen van bomen en planten. In het centrum gaan we naar de bibliotheek en internetten daar wat, drinken koffie en als Tonia van de wc komt loopt zij naar twee Nederlandssprekende dames waar we even mee praten zij wonen hieral tientallen jaren. We genieten aan de haven maar er staat zo'n harde wind dat we haast uit onze verschoning waaien. Als we aan de overzijde en leuk visrestaurant zien eten we alvast onze warme maaltijd. We lopen terug en besluiten dat we bij de Islandferry ons gaan aanmelden voor de ferry van morgenochtend maar dat kan niet. We moeten bellen met de tranz scenic waar wij het ticket hebben gekocht en dan blijkt dat er in de regels staat dat je minimaal 24 uur van tevoren moet aanmelden. Ondanks dat er op de boot van morgen genoeg plek is moet ik me bij de beslissing neerleggen en dus boeken we nog een dagje bij in het hotel. Op de weg terug naar de stad komen we weer terecht in het centraal station daar kijken we wat rond en halen voor vanavond op de kamer wat te knagen want na zo'n dagje klimmen en met die storm gaan we vanavond maar eens niet naar de kroeg.

gtbavelaar@casema.nl

Alles ziet er goed uit Henk hier wat kouder

en goed opletten Henk dan hoef je niet (24 uur)

te wachten Groeten Trees -Gerard

lingestraat 19

He pa en ma,
Ja, het grootste gedeelte van het leven bestaat uit wachten. Gelukkig is aan de foto's te zien dat het een schitterende omgeving is, dus jullie vervelen jullie niet hoop ik. Veel plezier morgen met jullie overtocht.