Campervakantie Portugal

Laatste dag Wellington

Vanmorgen gaan we met de fiets naar de stad en gaan eerst bij het hoofdpostoffice naar binnen en vragen of ze postzegels verkopen maar nee hoor in de hal bij de automaat. We plakken ze op 6 kaarten er zijn ook mensen zonder email, we rijden naar de haven en kunnen leunen tegen de wind maar we blijven aan het kustpad rijden een gecombineerd pad voor wandelaar en fietser. We moeten af en toe oppassen anders worden we zeiknat van het zeewater wat over de kade heenslaat maar het is prachtig. We rijden de landtong af en komen bij het vliegveld waar we weer richting de stad gaan maar als je beneden op zeeniveau rijd mot je weer omhoog nu daar kunnen ze hier wat van maar Jemaintendrai was het toch. Als we na een km. of 14 weer in de stad zijn rijden we naar het visrestaurant aan de zee genaamd Fishermans Table en doen ons aan een heerlijke visschotel te goed en nemen Cheescake toe en als we koffie ophebben lopen we naar buiten en gelukkig staan onze aluminium paarden er nog.Ik zie als we terus fietsen de ferry varen en maak nog snel een plaatje, morgen zitten we erop en dan zie je hem niet varen. Als we lang Papa een plaats aan zee rijden worden we met fiets en al gedoucht maar we zijn alweer droog als we onze fietsen achter onze hotelreceptie zetten.We gaan nog even naar de stad voor een nagelschaartje wat we zijn vergeten. Ook vraag ik nog even bij de 2egrees telefoonwinkel voor het opwaarderen van onze Ipadcard het word ons keurig uitgelegd en blij trekken we naar het hotel.

druktemakers

We lezen jullie verhalen allemaal en zijn vet jaloers hahaha Wat wordt dit een leuk reisverslag,om vaak terug te lezen! Maar eerst genieten van deze avonturen! Dikke knuffel van ons X