Campervakantie Portugal

Na het feest naar Kaikoura

Vanmorgen moeten we met de trein mee naar Kaikoura daar hebben voor twee nachten een bed en breackfust geboekt.We ontbijten lekker in de gezamelijke ruimte en maken daarna alles weer in orde want om tien uur moet hier de boel leeg. We rijden naar de Highstreet en doen een lekker bakkie in d eschaduw want het is noet te geloven maar weer heet. We zetten de fietsen ergens neer en laten de tas erop en ook de helmen hangen aan het stuur maar we blijven de mensen vertrouwen. Vandaag is er een feest en als we even bij de artkramen zijn geweest gaan er wat muzikanten een soundcheck houden dus luisteren we even zij gaan weer weg en de volgende komt ook dansgroepen (maori) en jeugddansers verrassen ons het blijft heel leuk maar om kwart over twaalf gaan we op de fiets naar het station. De dame van gisteren zit er weer en ik krijg drie bagagelabels voor de fietsen en trailer. Tien voor één de fietsen staan erin en we nemen plaats in rijtuig b rij 7 . Via een paar stops komen we in Kaikoura aan onze eindbestemming voor vandaag. Ik kijk in het station en vind een kaart van Admiral Creighton de bed en breackfest waar we voor twee nachten hebben geboekt. Het is een net onderkomen met een pratende papagaai een hond en Ivonne en Tony de eigenaren.We vragen advies voor wat te eten en gaan naar de Indiër Correander erg lekker en om een uur of zeven zijn we in de stal.