Campervakantie Portugal

Van Kaikoera naar Rangiora

Vanmorgen zijn we vroeg op want al het goed gaat kunnen we om 7:45 met de boot mee, maar als het tien over zeven is en we aan het ontbijt zitten komt Tony binnen en hij heeft gebelt met de organisatie en alle trips zijn afgelast.We gaan om half negen weg en gaan een km ofwat naar het noorden het is een mooie weg met haast geen verkeer. als we op de weg terug weer vlakbij het dorp zijn schieten we bij de bakker naar binnen voor een bakkie. In het dorp zetten we onze fietsen neer en gaan even aan zee kijken, later gaan we toch even naar het station en kijken of er voor de boot nog wijzigingen zijn . Jammer maar we zien hier geen walvissen we gaan nog even in de wachtruimte zitten en praten met drie mannen die uit Christchurch komen en dus ook geen boottocht kunnen maken. We gaan het dorp weer in en scoren een lunch.het is nu 14:15 dus we gaan dadelijk naar het station waaar om 15:28 onze trein naar Rangiora vertrekt dit plaatsje blijven we twee nachten. De trein is wat laat dus vertrekken we pas om15:40 dus is de aankomst even na zessen in Rangiora waar we op zoek gaan naar onderkomen. Uit de trein rijden we naar het westen en komen na een keer vragen op de Lehmansroad als we nr. 305 zien is het gesloten , dan maar naar de buren het Hollidaypark. Heelaas geen plaats maar de dame belt en het tweede hotel heeft nog een kamer dus een km. of vier terug en we nemen onze intrek in het Lilybrook motel. Als we wat gegeten hebben komt Ron ons oppikken hij en zijn vrouw wonen hier vlakbij wij kennen hen van internet. We doen een bakkie in het centrum en dat is heel gezellig en om even half elf zijn we weer in onze kamer.

koukleumen

Wat balen van de walvissen,dat was wel erg gaaf geweest! Maar jullie beleven een hoop zeg!! Hier is het fris dus geniet van die zon(stuur een beetje hierheen??)!! Dikke kus van ons XX

Anneke

Als het gaat lees dan Gmail met mijn vraag!