Campervakantie Portugal

Christchurch

Vanmorgen stappen we op de fiets bij ons hotel Lilybrook in Rangiora en gaan richting Christchurch. Het is een km of 24 later dat we in het noorden aan de rotonde van de Marshlandsroad een bakkie doen bij een tuincentrum. We stappen weer op om twee km verder op de Nederland Ave. bij Annie en Adrie van der Dussen naar binnen te stappen.. Het is een gezellig huis en we worden gastvrij ontvangen. We krijgen een mooie kamer en kletsen een hoop. Om een uur of vijf stappen we op de fiets en rijden naar de stad met een routebeschrijving van Annie. Het is wel een km. of tien later dat we in de Bletzou ave. 28 voor de deur een foto maken van het huis van mijn nicht Ineke Hendriksen. Ook hier worden we weer welkom geheten er word een hoop gebelt en voor we het weten zit het huisje vol.Omdat we geen verlichting op de fiets hebben gaan we om even half negen weg en komen net voor het donker weer op de Nederland ave. waar we met Adrie en Annie en nog twee vrienden van hen nog wat drinken. Om half één maken we er een eind aan.