Campervakantie Portugal

Naar het centrum van Christchurch

We stappen om 9:40 op de bus 46 betalen $3:20 per persoon en nemen plaats na een rit van een minuut of twintig stoppen we bij de Colmbusroad die tegen het grote verwoeste centrum aanloopt.Het is verschrikkelijk om te zien hoe moeder natuur zo'n stad in puin legt. We gaan naar het Museum wat erg interessant is later gaan we aan de wandel weer door een Botanise tuin maar nu van een afmetingvan wel 20 hectare. We lopen naar een mall en verbazen on van de grootte ervan. We lopen weer terug 6 km. En nemen even na zessen de bus 60 weer die ons weer netjes op de Burwoodroad afzet wij lopen de Nederlan avenu in en zijn weer thuis bij Adrie en Annie waar we gezellig een bakkie mee doen en lekker wat mee kletsen.

Reacties

Reacties

willem

Henk en Tonia.Ik zit iederekeer weer tegenieten van alle fotos en verhalen die jullie maken.Maar ik zie jullie niet zo veel op de fiets?Zijn er geen fietspade in de buurt.grapje geniet er maar lekker van.Op de fiets of met de schoenen aan.PS maak een mooien foto van een walvis die mis ik nog.GR Willem

Gerard. B

Henk heel goed om alles te volgen. Houw alles heel en

een groet van de fiets groep. Gerard.

Ton

hallo Henk en Tonia,
Hartstikke bedankt voor je mooie reisverhalen en foto's, ik kijk er elke dag naar uit. Ik vind het heel mooi. Met mijn gezondheid gaat het steeds iets beter. Ik heb alweer op de rollerbank gezeten in mijn schuur!
Nu ben ik bij mijn kleinzoons in Tilburg, vandaag naar de hockeywestrijd gekeken, ze hebben met 14-1 gewonnen. Jakob heeft er dus 1 doorgelaten.
We hopen dat de komende reizen die jullie maken ook goed zullen verlopen!
Met de hartelijke groeten, Ton en de hele familie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!