Campervakantie Portugal

Op stap met mijn nicht en haar man

Mijn nicht Ineke en haar man Jack pikken ons op zij willen met ons een rit maken en ons wat dingen laten zien. Eerst belanden we bij een slager die ook Hollandse rookworst verkoopt we rijden langs de bakker en gaan opweg. We rijden naar Ashburton waar haar vader en moederde laatste jaren van hun leven hebben gewoont . We gaan naar het park en daar komt de grote picnickbox eruit en gaan we lekker smullen. We rijden Ashburton weer uit en gaan nu de 77 op en komen in Methven. Als we hier linksaf slaan rijden we recht op Mount Hutt af er ligt hier nog sneeuw op dit is een gewild skigebied. Bij de brug over de Raikaia rivier gaan we even naar beneden bij het water. We volgen deze 77 tot het dorp Homebush en nemen dan de 72 die ons naar Oxford brengt. We blijven op de 72 en komen in Rangiora waar wij al eerder een dag verbleven vanaf hier gaan we naar Christchurch. Het is nog vroeg dus willen ze ons meenemen naarSumner een plek aan zee waar de sporen van de aardbeving verschrikkelijk zijn. We kunnen niet zeggen dat we hiervan genieten maar het hoort bij de dingen die je beleefd.Om even na vijven zetten zij ons weer af op de Nederland Avenue waar wij te gast zijn. Het word hier een gezellig etentje want er komt ook nosg een Belgies echtpaar dus dat word feest. De Belgen gaan al vroeg weer naar huis dus maken wij het met z' n vieren weer gezellig.

cees van der meer

Hallo Henk en lieve vrouw.
Het is geweldig jullie verhalen te lezen.
Houdt vol en geniet met volle teugen en kies de juiste parkeerplaats