Campervakantie Portugal

Dagje Graymouth

We gaan op de fiets naar het dorp er is hier een prachtig gravelpad precies bovenop het duin. Als we er een km. Opzitten houd het op want er komt een rivier uit het land naar zee maar daar moet nog een brug voor worden gebouwd. We moeten over het strand en door die stroom dus natte voeten maar we klimmen weer op de fiets. Na 2 km. volgt de herhaling en gelukkig zijn onze voeten nog niet droog. We gaan door het dorp en omgeving weer in de Mainstreet gebruiken we de lunch. We gaan opzoek naar de autoverhuur en vinden er vijf naast elkaar in het stationsgebouw, eerst peilen we Avis maar vanwege de prijs word het Apex we huren voor vijf dagen een Toyota en die haal ik morgenvroeg op. Op weg naar de hut gaan we nog even langs New World (supermarkt) en bufferen nog wat. Eenmaal thuis kijken we naar een stuk van de tennisfinale van Melbourne (herhaling). We gaan nog even naar het strand het is dan 18:00 en nog staat de zon hoog en is het 24 graden, over de zon gesproken die komt op in het oosten draait dan over het NOORDEN en gaat net als bij ons in het westen onder. En dan gaat Tonia aan het eten beginnen.