Campervakantie Portugal

Van Greymouth naar Queenstown

Ik kom met de auto en mijn fiets bij Tonia aan die bijna alles al buiten heeft staan, fietsen uitelkaar en de grote tas plus BoB erin en we gaan. Het is even vreemd dat Tonia links zit en ik rechts achter het stuur maar het is hier niet anders. We rijden alsmaar naar het zuiden dan weer langs zee dan weer het land in. Als we een bakkie hebben gedaan in Whataroa gaan we de bossen in maar dan wel 150km. geweldig . Als we bij de plaats Haast komen blijven we de gelijknamige rivier volgen een km. Of dertig.We gaan weer zuid en komen aan een meer Lake wanaka zo'n 45 km lang daarna volgen we Lake Hawea nog zo'n km. of 20 en komen in Wanaka aan.We besluiten van de Highway 6 af te gaan en de 84 te volgen het is geweldig als je hier tussen al die reuzen rijdt. Aan het eind van deze weg gaat hij met een boel haarspelden naar beneden en staan we weer op de 6 .Het word de 6a en hij gaat naar de stad Queenstown we weten het adres niet dus stoppen even en kijken of we internet hebben ja hoor dus even google en daar is hij en ook de ingebouwde GPS is geweldig en zet ons voor de deur.We krijgen weer een mooi plekje op een keurige Camping.