Campervakantie Portugal

Jet boating to Skippers canyon

Vanmorgen zet ik mijn fiets in elkaar en ga even een stukje de weg af maar vergeet mijn helm. Ik ga naar de vertrekplaats van de rode Jetboat het is leuk om te zien hoe zij tussen die Canyon doorracen. Naar beneden ging het hard dus langzzm naar boven zo' n 30 procent stijging maar ik kom weer thuis. Om twaalf uur melden we ons bij de uitgang van de camping en worden door een 4wheeldrive busje opgepikt, hij gaat met ons de bergen in over hele smalle gravelwegen spectaculair het heet het Skipperscanyon na een rit van 45 min. Zet hij ons af bij een steiger waar zijn maat met de Jetboat ligt. Dit is wel heel bijzonder met 70 km. Per uur langs de rotsen en af en toe een sprongetje en niet te vergeten de 360 graden turns die hij af en toe maakt we komen ook onder een brug door waar tot 2002 de bungyjumpers sprongen. Op de weg stroomafwaarts gaan we 80 km en dan scheert hij langs de rotsen prachtig. We stappen weer in de bus en hij brengt ons naar de springbrug leuk om op te lopen maar daar houden we het bij. Het is bijna drie uur later als hij ons weer afzet en wij terugkijken op een fantastische belevenis. We moeten nog wat halen dus laat ik het hier voor vandaag bij.

Reacties

Reacties

Margreet

Hoi, Henk & Tonia,
Geweldig om te horen over die Jetboat dat hebben wij ook gedaan en met zo'n 4wheeldrive door het water naar niemands land. Ik zie het weer helemaal voor me.
Nu nog paragliding ook een hele belevenis, hihi.
Blijf genieten. Heel veel groetjes Herman & Margreet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!