Campervakantie Portugal

Fergburger in Queenstown

Vanmorgen gaan we naar de stad Queenstown het is een prachtige stad we lopen heerlijk langs Lake Wakatipu hier kun je achter een boot met een chute. Ook zijn er veel parasailers het hoogteverschil is hier behoorlijk. Even bij Starbucks voor een bakkie en de post ophalen met de Ipad het is toch een makkelijk ding. Als we uitgewandeld zijn lopen we langs het meer naar de auto die we een eind van de stad hebben geparkeerd. We ggan naar het vliegveld om een andere huurwagen te regelen deze mochten we niet inleveren in Dunedin. Er zitten er zeven naast elkaar dus even shoppen het word Thrifty ook gaan we bij de verhuurder van deze auto en regelen dat hij hier inplaats ven in de stad kan worden ingeleverd dat is o.k. Als we buiten komen hebben we een bon dus pech we tanken af voor $2.16 per liter incl roadtax. We rijden naar Arrowtown en bekijken de history van de Chinese goudzoekers dat met al zijn hutjes tot monument is gemaakt. In dit dorp waan je je in de west allemaal oude bedrijfjes van jaren her. We gaan terug naar huis en terwijl Tonia strijkt ga ik onderdak regelen in Dunedin waar we zondag naartoe gaan. Het is wederom een hete dag geworden en ik moet er aan wennen dat ik mijn pet meeneem vanwege de hete zon. Wij hebben weer genoten en delen dat een beetje met jullie als volgers.

Hennie

Hoi,
Hier moet je een muts op vanwege de vorst -10 en over dag -5.
maar met volop zon, lekker fris.
gr Hennie