Campervakantie Portugal

Bekeuring

Vandaag gaan we naar de stad en parkeren de auto bij de bibliotheek want daar zit ook het District Council en daar moeten we de beleuring die we gisteren opliepen op het vliegveld , wij stonden daar op de plaats van de wegbrengers maar dan wel even te lang. Dus doen we een extra bijdrage van $ 40 in de staatskas we moeten ook hier een parkeerkaartje kopen maar bij de automaat staat een Nederlandse man die vraagt of wij muntgeld hebben. Voor ons loopt een Fransman weg en zegt dat hij het niet doet, maar wij zijn Hollanders en zijn eigenwijs dus een dollar er in op de ticket knop drukken en neehoor geen ticket. Ik ga door mijn knieen en bekijk het apparaat zoek een takje peuter wat en wat komt daar twee tickets een van één en één van 1.5 dollar we roepen snel de Hollandse man en geven hem die van 1,5 dollar toch een leuk gebaar. We gaan de stad in en zoeken een bakkertje lopen even de internetshop in en regelen even wat dingen. Via de Supermarkt komen we weer bij de hut en maken er een luie dag van. Na de lunch pak ik mijn fiets en ga over een paar bulten want er is hies geen meter vlak naar Arrowtown waar we al eerder waren. Het is een graad of 23 dus ik kom nat weer thuis . De rest van deze dag brengen we door op ons terrasje voor onze villa. S'Avonds in er de Xfactor en Tonia vind het wel leuk dus staat de flatscreen aan en wachten we tot het om 21:45 donker is.

Reacties

Reacties

Willem

Hier een bericht uit het koude Nederland. Dorota en ik hebben gefietst naar Kijkduin en terug over het bevroren strand.Want alle tochten waren afgelast.
Maar ik ben blij dat het bij julie beter weer is?En de fotos worden met de dag mooier.voor al de Corvette uit 1962 en de speedboot door het rif dat was kikke.veel plezier verder met de vakantie GR je fietsmaat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!