Campervakantie Portugal

Van Bisbane naar Wondai

We gaan eerst even voor we wegrijden met de eigenaar praten want we willen een afspraak maken voor de opslag van de fietsten. We komen eruit en gaan naar de Storybridge en maken van dit bijzondere bouwerk wat ftoto's. We gaan opweg en verlaten Brisbane aan de zuidkant na een tijdje op de highway. Twtee gaan we eraf en volgen de 17 die in noordwestelijke richting gaat. Om een uur of twee komen we bij Cornelia en Cor aan in hun gezellige huisje in Wondai. Het is een uur of half zes als we lopend naar hun dorp gaan naar Wondai Diggers club om daar van het diner te gaan genieten.als we nog aan tafel zitten barst een enorme hoosbui uit. Het is precies zeven uur als het licht uit gaat en iedereen opstaat en er een dankwoord aan de gevallenen wordt uitgebracht. Het gebouwtje waar we binnenzitten is niet helemaal waterdicht dus de eigenaar loopt rond met emmers en plaatst deze op de plekken waar dit nodig is. We blijven nog even zitten in afwachting van het stoppen van de regen, a l s we later naar buiten gaan want we zijn in ons shirt weggegaan komen we ook na nog even geschuild te hebben toch nat aan. We zitten nog wat uurtjes en kletsen bij over het Westerkwartier waar zij hun roots hebben.

Martina Hoogland

Via internet hoopte ik wat info te vinden over iemand met wie ik ruim 45 jaar geleden bevriend was en van wie ik wist dat zij naar australie was geemigreerd.
In het begin correspondeerden wij nog regelmatig, maar zoals dat vaak gaat, verwaterde het kontakt en ging verloren.
Het zoeken op internet naar de naam van Kleef - Delft / Australie gaf een link naar uw reisverhaal en foto's.
Is het mogelijk dat u mij het e-mailadres van Cor en Coriene geeft, zodat ik weer eens kontakt kan zoeken en horen hoe het met hen gaat?
Mijn e-mail adres is: martinajg@yahoo.com
vriendelijke groeten,