Met de auto naar Brisbane dan vliegen naar Cairns

We zijn vroeg op doen eerst een bakkie voor we gaan ontbijten. Om 9:45 worden we uitgezwaait door Cor en Cornelia van Kleef en rijden wij de Old Wondai Road af opweg naar Brisbane. Onderweg staan we op de 17 wel 20 minuten stil er word hier aan de weg gewerkt wat weken geleden is er hier met slecht weer een stuk van de weg verschoven en daar is men nu hard mee bezig om dit te herstellen. In het dorp Woodford gaan we eraf en nemen een lunch en dit keer is de keus weer goed. In Brisbane moeten we even zoeken naar de Gateway opslag waar we de fietdozen voor een paar dagen opslaan. Ook weer opgelost en we gaan naar het vliegveld en leveren bij Redpoint de auto in en gaan naar de balie van Jetstar en checken in. Het is nu 15:45 dus we hebben tijd zat en doen dus een bakkie . Ik bel het hotel in Cairns op en meld dat we pas na 20 uur arriveren we krijgen een code en we regelen ook transport van het vliegveld naar het hotel. Ook bel ik de eigenaar van het Paramounth motel zeg hem dat we al een oplossing hebben voor de fietsen en boek een kamer voor 17 tot 20 februariy. Het is 17:10 als we kunnen boarden en om 17:25 nemen we plaats op rij 28 stoel f en e. O m 17:58 vliegen we weg met onze Airbus 320 opweg naar Cairns. De vlucht is niet vol bezet maar voor zo'n twee derde we landen precies om 19:55 op Cairns waar Grant een hotelpendel op ons wacht hij brengt ons naar Mango Lagoon wat wel een eind van de stad is. Tasseln naar binnen en we gaan aan de achgterzijde het hotel uit en lopen naar de boulevard waar we een heerlijk koud Australië's biertje nemen want het is hier om 22:00 met een hele hoge vochtigheid nog wel een graad of 25. Als we terug op de kamer zijn moeten we douchen want we zijn nat.