Campervakantie Portugal

Kapperen en een boottocht met de City Cat

Vanmorgen loopt Henk richting kapper die hier aan de Mainstreet zit. Er zijn drie dames in de zaak en ik vraag ofdat ze mij ook knippen en dat is goed ik moet wel een kwartier wachten. Ik loop naar buiten en probeer ergens uit de zon want het is alweer bloedheet te zitten. Ik heb geen horloge bij mij en ben dus na tien minuten terug het haar wordt gewassen en ik krijg koffie en een knipkleed . Ik heb een pasfoto van voor de vakantie en vraag of ze dit kan benaderen. Ik reken af en ga naar huis waar Tonia net de was heeft opgehangen, zij zegt het had wel nog korter gemogen. We doen wat spullen in de rugzak en gaan naar de rivier het is zaterdag en het is druk. Wij verbazen ons erover hoe netjes de oever erbij ligt. We komen voorbij een heel waterpark waar honderden mensen zich vermaken, er is ook een gewoon zandstrand maar dan hoog boven de rivier. We lopen naar de opstapplaats van de City Cat een catamaran die je voor $5.10. De rivier mee op neemt het lijkt een herhaling maar het is geweldig de stad vanaf het water. Wij deden dit nog niet in Delft, maar wat je ver haalt is lekkerder. We zijn om half twaalf vertrokken en komen om kwart over één weer terug. Je bent dan wel even uitgewaait zo twee uur in de wind en met een temperatuur van 36 graden. Op de wal staat een ijskar en die is dus aan de beurt. We lopen naar huis in drie kwartier en nemen onderweg een broodje mee voor thuis. We eten en drinken onze Botermelk een kruising tussen yoghurt en karnemelk, Tonia haalt de was af en pakt de strijkplank en strijkt even een paar shirts. Om 15:30 moet Tonia bij de kapper zijn want ook zij wil geknipt worden dus zij gaat zo weg. Zij komt terug met een net koppie en is voor het knippen $ 69 armer. We gaan nog even naar het zwembad en praten nog wat met een Roemeen die ook een Australies paspoort heeft. We eten lekker thuis en leggen vanavond nog een kaartje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!