Campervakantie Portugal

Met de Overlandertrein van Melbourne naar Adelaide

Het is even over zessen als Tonia uit bed stapt en zij zegt de wekker is niet afgelopen. Eten wassen en op naar het station wat om de hoek ligt. De trein staat al op spoor 2b maar er zit nog geen lock voor. Om 7:45 komt hij ervoor hij heeft een wagon met auto's bij hem want je kan ook je auto meenemen. Als alle bagage erin staat zet ik de Bobtrailer en de fietsen in de bagagewagen en ga Tonia opzoeken in rijtuig R plaats 9 en 10. We vertrekken precies om 8:05 maar het eerste stuk gaat bijna stapvoets. We rijden nu met een lekker gangetje en stoppen eerst bij North Shore Geelong. Om 11:45 station Ararat hier komen er ook drie fietsers bij. Om 12:09 stoppen we bij Stawell maar voor zover wij zien gaat er niemand in of uit. We gaan in het restautatiegedeelte zitten waar we een tafeltje hebben en dus een kaartje kunnen leggen. Er is tussen de riezigers ook een jongen die gitaar speelt hij heeft vanmorgen al wat gespeeld en nu zo rond vier geeft hij weer een sessie. Terwijl wij met een Australies meisje genaamd Natasha kaart spelen zorgt hij voor de muziek. We komen aan op een buitenstation want er moet ook een mogelijkheid zijn de auto's van de wagon af te rijden. Eerst worden achter een hek alle fietsen en koffers in grote rijen op het perron gezet als dat klaar is gaan de hekken weg en kun je de bagage halen. Ik duik de giederenwagon in omdat ik onze Bobtrailer nog niet zie maar hij staat nog op z'n plek. Omdat we op een buitenstation stopten moet ik eerst weer even de route naar het hotel bekijken. Ik krijg een tip en als we op het North terras zitten en ik het bordje Stationstreet zie pikken we de route weer op. In onze route 10 km. Is er een weg afgesloten dus een detour ik vraag het aan een taxichauffeur en we zitten goed en komen dus bij ons hotel wel nat want het is hier nogwel 35 graden. Rommel naar binnen hebben op beganegrond geboekt makkelijk met de fietsen en we gaan naar de Mexicaan pittig maar wel lekker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!