Campervakantie Portugal

Adelaide city en fietsen langs de Torrens

We gaan op de fiets naar het centrum en zetten ze met een dun BBB kabeltje op de Rundle Mall vast aan een fietssteun. We lopen de mall op en kijken naar alle muziekanten die met simpele hulpmiddellen soms een superact maken. Wij schieten bij het infoburo naar binnen waar een vriendelijke vrijwilliger ons raad en kaarten geeft. Het is een rare gewoonte maar zonder kaart ben ik als een schip zonder roer. We schieten een van de passage's ik en ik trakteer op een bakkie, dat wil zeggen dat ik de portemonnee van Tonia meeneem en dan afreken. We gaan op de fiets naar de rivier de Torrens want daar ligt een 12 km. Lang fietspad langs wat bij zee uitkomt. Maar na een paar km. Zijn we het spoor bijster de rivier is er wel maar het pad is verdwenen. Terug naar de stad waar we toch wel aardig doorheen kunnen fietsen. Thuis zijn we weer drijfnat want het is weer erg warm 36 maar niet klagen. Als we weer droog zijn ga ik nog even een paar km. lopen en ook kijken waar we morgen op de bus moeten stappen als we naar het in 1839 opgerichtte dorpje Hahndorf gaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!