Campervakantie Portugal

Een luie vakantiedag

Het is geen maandag maar Tonia gaat aan de was en de strijk. Om een uur of èèn sttek ik even snel de portrushroad over en haal de lunch bij de bakker. Maar we gaan op de fiets om even te kijken waar we donderdag weer op de trein naar Perth moeten stappen. We zijn er vlakbij maar kunnen het niet precies vinden, we rijden nog een uurtje rond en belanden weer in de hut. S'Avonds gaan we naar onze buurman het Mexicaanse restaurant en nemen het all you can eat . Weer thuis zie ik dat Tonia haar voorband zacht staat dus even repareren. Er is hier weinig te beleven dus gaan we de straat niet meer op. Ik zoek nog even op de Gps op waar we vanmiddag zijn misgereden en zie dat we èèn straat verkeerd hebben gezeten, dus dat weten we voor donderdag.

Reacties

Reacties

cornelia

ik kan weinig van jullie humor vinden in je blog.Toen jullie hier waren dacht ik jullie kunnen best met de Aussie humor omgaan. "She'll be right mate!!! Heb ook zo'n idee dat jullie niet erg under de indruk zijn van Oz. Kijk uit naar het verslag van de trein reis over de Nullabor. Null Arbor = geen bomen! dus geen kans om achter een boompje te staan! ha, ha, hoop dat je de goede weg neemt naar het station. Ik lees het wel of jullie in Perth aan komen. Good luck vanuit een warm Wondai.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!