Campervakantie Portugal

Ergens in West Australië in het stadje Kalgoorlie

Vannacht vreemd geslapen zo in een stoel heel onrustig. Ik zit al vroeg door de ramen te kijken en zie het gaan dagen. Alles ontwaakt en als er een heel stel is gaan ontbijten begin ik aan een nieuwe ervaring douchen in eeen rijdende trein het putje kan hier niet verstoppen want dit water mag tussen de rails worden geloosd.Als het een uur of tien is stopt de trein en zijn we in Cook zeven huizen èèn hond een Staffert die toevallig voorbij komt met volgens mij het laatste konijn van de wijde omgeving. Wel hebben we nog twee dingo's gezien maar dat was al een uur voordat wij in Cook stopten.. Om elf uur gaan we weer aan boord en zetten ook onze klokken weer èèn uur terug in totaal is het twee eneenhaf uur verschil met South Australia dus vanavond nog een half uur en dan hebben wede laatste week 7 uur verschil met thuis. We leggen nog een kaartje we horen via de portofoon dat de trein zo gaat stoppen. En dan in de middel of nowhere een pickuptruck, de trein stopt er word wat overhandigd . De pickup rijdt weg en de trein ook wij denken dan hier kan alles. Als het een uur of 18:30 is staan we stil op het station van Kalgoorlie we vertrekken pas weer om 22:40 dus we kunnen drie en een half uur weg. We gaan dit oude goldmijnersstadje in doen een bakkie kijken wat rond en verbazen ons dat alles hier O leeft,maar het is dan ook vrijdagavond en dan gaat iedereen hier uit. Als we terug zijn hebben we weer internet dus kan ik mijn verhaal op reismee zetten.

terugverhuizers

Golddiggersstadje.....leuk scrabble/wordfeud-woord hahahaha Jullie reizen dus echt in de tijd,gek idee. Wij gaan dit weekend een begin maken met onze terugreis naar huis:parket,verfwerk,deuren zijn klaar. Nieuwe lamellen en lampen volgen nog. Geniet van weer een nieuw stukje Australië,wij genieten op afstand mee!
Dikke kus WMDT