Campervakantie Portugal

Aankomst in Perth

Iedereen is druk in de trein want we naderen het eindstation. Er komt een mededeling dat er op een station voor de eindbestemming iemand op de trein stapt om te controleren of er geen zaden en verkeerd fruit aanwezig is. We weten niet waar hij precies naar zoekt maar in het pad zie ik hem een appeltje in beslag nemen we verdiepen ons er verder niet in. Om vijf over negen rijd de trein van de Indian Pacific het station binnen , het is net als in een vliegtuig net of dan iedereen wil vluchten.op het platform lopen we naar het bagagerijtuig en zien net dat onze fietsen eruit worden gezet. We lopen er naar toe en pakken dde Bobtrailer aan. Als ik net de trailer eraan heb komt er een dame aanlopen en zij vraagt of ik Henk ben, het is Noi die ons verwelkomt. Evenlater komt ook John we praten wat en doen de fietsen in de auto we gaan met twee auto's naar de Walter Road East 33 waar zij wonen. We krijgen om half èèn een heerlijkr maaltijd met rijst en groente want Noi is van Thailand en kan lekker koken..s'Middags gaat Noi eten kopen voor vanavond en John gaat met ons weg om even te laten zien waar we zijn en hoe de stad eruit ziet. We belanden aan de kust bij Fremantel en rijden een eind naar het noorden. We doen onze schoenen uit en gaan over prachtig wit zand naar de Indian Ocean maar we voelen wel dat het niet een warme zee is. Het is zaterdag en omdat het maandag Laberday is heeft iedereen een lang weekend dus is het druk. We drinken ergens wat en rijden terug naar huis waar Noi inmiddels aan het koken is geslagen. Als John en ik op de oprit staan komen Rob en Magot aanrijden zij komen ook eten. Rob is een neef van mij waar ik tot voor kort nooit van had gehoord. Het is erg gezellig en er word heerlijk gegeten en gedronken want Rob is een wijnkenner. Om middernacht nemen we afscheid en spreken af dat we maandag door Rob en Margo worden opgepikt zij willen ook wat laten zien van de omgeving.