Campervakantie Portugal

The Pinnacles

Na het ontbijt gaan we gewapend met wat water en fruit opweg naar de Pinnacles dit is weer een nationaal park. Onderweg gaan we er wel even af voor wat te drinken . Het park is het meest bekend om zijn Limestone het is weer erg warm en we rijden het park door met de airco aan want met 34 graden een wandeltocht is wel even teveel. Op de weg terug gaan we toch nog even noordelijk en bekijken ook weer een natuurwonder de Stromatolite dit zijn een van de eerste fosielen. We rijden via een andere weg terug en ondanks dat het zondag is en een lang weekend kom je hier op deze Highway maar af en toe een auto tegen. Met zo' n 400 km. Op de teller komen we om even na zessen weer op de Walter Road East in Bassedean (perth ) aan. Er word weer smakelijk gegeten en wat oude foto' s bekeken want het is toch familie. Om even half elf houd iedereen het voor gezien en gaan da lampjes uit.

cornelia

Hallo Tonia en Henk, ongelooflijk hoe jullie boffen met het weer. Niet klagen dat het 34c is, want aan deze kant van het land staat alles blank. Hoop dat de familie uitgelegd heeft waarom je geen fruit mee mag nemen. kan me herinneren op onze trip met de caravan naar Perth wij bij de grens stonden onze sinaasappelen op te eten omdat we ze niet wilde inleveren. We hopen dat jullie een fijne vakantie gehad hebben en dat aan al de vrienden en kennissen wil laten weten, want Aus heeft touristen nodig zeker na al de rampen die we gehad hebben. We wensen jullie een veilige reis terug naar Holland en de groetjes voor alle mensen in Delft van Corrien en Cor