Campervakantie Portugal

Bij Rob en Margo

We gaan met John en Noi naar het huis van Rob en Margo dat ergens in een vuurgevaarlijke omgeving ligt. We krijgen even een rondleiding door het huis en drinken wat. Rob ggat ons iets in de omgeving laten zien en Margo gaat naar de kapper en wat inkopen doen want we eten vanavond bij hen. Eerst gaan we naar het dorpje Toodyay welopen de hoofdstraat door maar hebben al snel door dat dit met 36 graden geen doen is. We gaan gezellig de lunch gebruiken en aansluitend gaan we naar het infocenter. We bezoeken het museum waar het graan werd verwerkt met een door stoom aangedreven machine. We gaan het dorp weer uit en rijden naar het dorp Northam doen gaan nog wat drinken en stappen weer in. Margo werkt bij het waterbedrijf en Rob laat ons zien waar het waterreservoir is en ook de pijpleiding die het naar het 500 k m. Verder gelegen stadje Kalgoorlie tranporteerd. Als we later weer thuis bij Rob zijn zitten er een hele boel kleine papagaaien op zijn balkon en krijgen hun portie zaad. Rob gaat aan de BBQ en er word heerlijk gegeten en vooral gepraat en gelachen want het is toch een neef waar ik eerder nooit van had gehoord. Om half elf hebben we net allemaal gehad en rijden we naar de Walter Road East waar we ons mandje induiken.