Campervakantie Portugal

Wave Rock in Hyden dagje 700 km.

We vertrekken met z'n vieren en rijden over de 94 great Eastern Highway naar het westen. Na 100 km. stoppen we in het dorp York en bezoeken daar het automuseum. We blijven alsmaar oost rijden en. Gaan in het dorp Quairading rechtsaf en na weer 130 km gaan we in het dorp Corrigin en gaan voor een lunchpicknic. We gaan zitten voor de laatste 110 km. want in dit grote land liggen niet alle bezienswaardigheden bij elkaar. Aangekomen in Hyden kopen we kaarten en bewonderen dit enorme brok graniet wat hier als een wave bovenop de grond staat. Het is een mooi gezicht hier als je ziet wat moeder natuur voor ons heeft geschapen. En na het bezoek gaan we weer aan de weg naar huis beginnen maar we nemen nu de Highway 40 die helemaal tot in Perth gaat. In het dorp Brookton gaan we er na 200 km. Even uit en strekken onze benen. Als we in Perth zuid aankomen het is nu donker en nog net even zeven uur gaan we eten. Na nog een rit naar het noorden van Perth want daar wonen we nu komen we moe maar voldaan weer in Bassendean aan.