Campervakantie Portugal

Een dagje Perth city met Noi

We lopen om een uur of half tien naar de trein, we wachten even en Tonia koopt een kaartje want Noi en ik hebben een chipcard. We stappen uit en lopen door het ziekenhuis want dit is vebonden met het treinstation. In de stad bezoeken we eerst de Munt dat is net als bij ons waar de munten worden geslagen. Het is heel erg warm dus lopen we naar een halte van de bleucat dat is een gratis citybus. We stappen vlakbij Kingspark uit en lopen een paar honderd meter en beginnen aan een beklimming van een hele hoop trappen. We lopen leeg en gaan boven even aan de waterpomp. Dit prachtige hooggelegen park geeft je een mooi geIcht op de city en op de Swan rivier. Het is ook weer een park met veel memorials en steeds staat er laten we het niet vergeten. Als we later weer in het centrum zijn lopen we nog wat rond maar met 38 graden zijn er wel leukere dingen dus gaan we naar de Italiaan en nemen een lekker ijsje.we lopen weer naar het station en pikken op platform 9 de trein naar Bassendean. Noi is een keukenprinces en bereid weer een heerlijk menu waar we van gaan genieten. Morgen blijven we in de buurt want de fietsen gaan uit elkaar en morgenavond om 23:55 stappen we in voor de vlucht naar Hongkong.