Campervakantie Portugal

Opweg naar Spanje

Het is woensdag 7 mei als we om tien uur de Apothekersweg uitrijden en naar Schipluiden rijden waar we bij Hoek wat te eten halen en ook direct een bakkie bij Paula doen. Via de Veen en Vlaardingen duiken we de Beneluxtunnel in en rijden naar het Vaanplein. We volgen de nieuwe A 4 die nu achter Steenbergen doorgaat , maar bij Halsteren gaan we eraf want we zijn iets vergeten en dat halen we bij de drogist hier. Op naar Antwerpen en dan via Gent naar Lille waar we de grens overgaan naar Frankrijk. We rijden om Parijs en volgen de A10 naar Orleans maar ik vergeet eraf te gaan naar Vierzon en dus belanden we in Blois. We vinden de Campanile en eten overnachten en ontbijten en gaan hier dus de volgende morgen weer vandaan. Op de 935 die ons door een mooi gebied in Châteauroux zet waar we de A20 naar het zuiden opgaan. Na Limoges en Brive gaan we er bij Cahors af en gaan bij het station wat eten. We rijden nu op een vertrouwde route in de richting het oude huis in Bech. In Astaffort gaan we naar de Intermarche en kopen water we stellen de Navigon in met bestemming Larroque Saint Sernin waar vrienden van ons een nieuw huis hebben gekocht dus vast even kijken. Het is erg mooi en ook groot maar het zwembad is dicht dus gaan we weer de N21 op die ons in Tarbes brengt waar we weer in de Campanile overnachten.