Campervakantie Portugal

Vrijdag 22 mei van Spanje naar Frankrijk

We vertrekkenom 10:00van Sanguli en tanken nog even goedkoop de auto af. We gaan de AP7 op en rijden langs Tarragona en ook gaan we helemaal om Barcelona heen, het is dan wel een tolweg maar je tuft snel een hoop km.Om 11:00doen we een bakkie bij een grote truckstop Medas en gaan dan opweg naar de Franse grens. Het is Half twee als we de grens overzien en dus nu weer in Frankrijk verder tuffen. We pakken steeds maar een ticket en aan het einde weer in de gleuf creditcard erin en de boom gaat open dus we zullen nog wel credit hebben.

Bij de afslag 21 genaamd Orange gaan we voor de laatste keer de betaaltruc doen en gaan we naar de stad, we zien dus weer de bekende ketens maar zoeken wat anders.
Het is wat wij er van gezien hebben een prachtige stad Orange maar wij vinden niet wat we zoeken en rijden door naar Carpentras we volgen een bord hotel maar dat blijkt een congrescentrum te zijn en is gesloten. We zien hier tijdens het rijden steeds de toren van de Mont Ventoux we rijden op de 974 en komen voor het dorp een bord chambre de Hote tegen en duiken een klein weggetje in en vinden bovenaan de hol een gezellig onderkomen €85 voor overnachting en ontbijt we spreken af dat we ook hier de maaltijd gebruiken. We zitten nu tijdens dit schrijven in de salon en Tonia kijkt Franse tv en over drie kwartier gaan we eten we hebben onze wensen kenbaar gemaakt en de gastvrouw kookt zelf. Dus voor vandaag na 530 km en vier tickets van de tol hebben we weer een bed,douche en eten dus overleven we ook wel weer.

Sven

Ok pa en ma, eetse en veel plezier bij jos en karin. Doe ze de groeten.