Campervakantie Portugal

Aankomst in Champcella

Van Saint Pierre De Vessols rijden we op zaterdag 23 mei onder de Mont Ventoux langs en genieten van alle fietsbewegingen die daar plaatsvinden.

We rijden naar de plaats Gap waar weom 13:15de auto op een betaald parkeerterrein plaatsen en naar het centrum lopen, we lopen door de marktkramen want om één uur was hier de weekmarkt afgelopen. We vinden op Place J. Marcellin een plekje in de zon vinden en twee maal plat du jour en een dessert nemen. Na het eten kijken we nog voor een krantje maar vinden hem niet dus gaan we terug. Na afrekenen van €2,20 krijgen we ook de auto weer door de slagboom en gaan we verder via prachtige wegen die hier tussen die reusachtige bergen liggen. We rijden om half vier langs het zweefvliegveld en klimmen dan zo'n tweehonderd meter omhoog slaan bij het dorp Chambon linksaf en rijden tot voor de Bergerie. Het is hier altijd of de tijd heeft stilgestaan en we worden dan ook weer door Jos en Karin met thee en koekjes ontvangen. Er komen nog twee gasten net na ons en dan Paul hij is alleen enom 18:45komen er nog drie fietsers. We gaan aan de maaltijd en er word gelijk wat nader kennisgemaakt het word een avond van verhalen over fietsen kleinkinderen en nog veel meer en om elf uur duikt een ieder zijn mandje in.