Campervakantie Portugal

Met Tonia en de boomzaag oppad.

Op 26 mei gaan we na het ontbijt gewapend met de boomzaag van Jos opzoek naar een omgewaaide boom die een track zou blokkeren. We stijgen een goede100 meter en na het passeren van het kruis op 1314 meter raken het spoor bijster. Tonia die wel goed naam de instructies van Jos heeft geluisterd heeft het uiteindelijk bij het juiste eind en k zaag de boom aan stukken zodat het pad weer vrij is. Als we later weer terug zijn komt Karin met een bakkie. We eten onze lunch aan de picknictafel in de tuin en Tonia gaat van de zon genieten. Ik kleed me om en ga fietsen en krijg van Jos een leuke rit.

Ik rijd naar Pallon en blijf het water rechts van mij houden, bij een brug tref ik Karin die mat Kaïla aan de wandel is. Aan het einde van dit pad steek ik dan toch een brug over en kom dan op het asfalt terecht en volg mijn rit naar LesViollins en rij nu op de D238
Dit laats genoemde dorp heeft nog wel een mooi kerkhof en dat voor 9 bewoners.
Ik fiets nog wat km. En krijg nu de stroom weer rechts naast mij deze weg eindigd op een parkeerplaats aan de rand van het Parc des Écrins waar de tocht van 45 min. Voor de gasten van morgen zij gaan hier voor een overnachting in Dormillouse en worden dan als zij dat wensen weer opgehaald. Ik rij terug en kom bij Pallon de drie fietsers in de auto tegen zij gaan even naar Briancón. We beginnenom 19:00aan de maaltijd en vijf van ons zitten daar tot half elf en duiken dan ons mandje in.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!