Campervakantie Portugal

Weer drie dagen tot 20 mei

Maandag 18 t/m 20 mei Cambrils

Tonia gaat gaat sporten met Carla en Trees als zij om na elven terugzijn gaat Tonia met Carla naar demarkt in SalouGerard en ik gaan naar de Decathlon. Wij zijn al even terug maar de dames zijn gezellig aan de koffie geweest en komen later thuis. Als we weer bij onze hut zijn gaat Tonia nog in de zon liggen, als het vier uur is gaat zij wat aan het eten voorbereiden wat zo komen Carla en Gerard zij eten bij ons nasi. Eerst word er even geborreld en daarna doen we ons tegoed aan de nasi en ook een heerlijk toetje. Na de koffie gaan zij weg want Gerard wil nog afspreken voor de rit van dinsdag met Cor.
Dinsdag 19 mei het is heel zwaar weer als ik om half acht uit het raam kijk maar ik eet maak mijn spullen klaar voor de nieuwe rit ???? en gaom 8:50naar Gerard die ook de bui ???? al heeft zien hangen maar het weerbericht was goed gedurende de ochtend dus.
Cor komt uit zijn camper en zegt tegen ons ik dacht Gerard komt zeggen dat we niet gaan fietsen, maar Gerard vond het eigenlijk een beetje sneu voor mij.
We rijden rechtsaf over het spoor en volgen de hoofdstraat en jahoor na een goede kilometer de eerste spetters ???? snel beraad en we keren om.
Tonia ziet mij aankomen en zegt is er wat gebeurt, ik zeg het begon te regenen en dus zijn we maar omgekeerd waarop zij zegt wat een soffies.
Deze dag kan ik het best omschrijven als een dag die we snel willen vergeten ????????maar we hebben toch gezellig bij Gerard en Carla de koffie ??en chocomelk ??genuttigd.
s' Avonds gaan we toch om dat al op plan stond op de fiets ???? waarvan drie zonder spatbord door de regen en plassen naar de Hollandse Chinees ???? waar we ons tegoed doen aan het buffet en de drankjes. Om half tien zijn we weer thuis maar het is zo koud dat we de kachel aanzetten om het behaaglijk te maken.
Woensdag 20 mei ik ben wederomom 8:50bij Gerard Hagen ???? en samen gaan we en worden door Carla uitgezwaaid. Het is erg fris en het waait hard maar we pikken eerst Cor ???? op hij heeft zijn windbreker aan en trekt ook nog snel zijn mouwstukken aan.
Het blijft koud met een harde wind en we hebben hem nog tegen ook, naar het zuidwesten rijden we langs veel campings en doen dit tot Miami Platja en gaan dan bij een roze woonhuis een tuinderspad op en komen dan weer op de T 310 en gaan eraf richting Pratdip.
We klimmen en dalen dan weer wat maar het is voor ons drieën goed aan te trappen en we staan stil bij weer een prachtig dorp Pratdip ook dit dorp heeft een oude ruïne midden in het dorp op het hoogste punt.
Bij Santa Maria stoppen we even voor water en een plas en rijden dan naar de driesprong waar we rechtsaf gaan de Tv 3111 op die ons op het 700 meter ????????hoogliggende dorp Llaberia brengt. Er worden foto's gemaakt en we rijden even het straatje door van dit bijna verlaten dorp, maar er staat hier wel een mast met drie schilden erop voor de GSM ?? verbinding dus er word gewoond.
We suizen naar beneden want Gerard moet nog even een boodschap ???? verzenden dus daal ik met Cor, beneden verzamelen we linksaf ????en gaan dus terug van waar we kwamen. Bij Pratdip gaan we nu linksaf ?? en Gerard zegt dat dit een heftige klim wordt en dat je soms je voorwiel recht voor je ogen hebt. Het is zwaar maar ik ben wel een beetje trots dat ik niet heb afgestapt ik kan n.l. niet kleiner dan 39/27. Boven zo als gebruikelijk weer verzamelen en dan zakken we naar Colldejou en gaan dan rechtsaf ?? naar Mont-Riog del Camp. En duiken zo weer naar Cambrils onze thuisbasis.
Bij de ingang gaat Cor naar zijn Trees en bedankt ons voor de fijne rit bij de camper ????gaat ook Gerard naar zijn plek en ik zoek Tahiti 5 op en vind daar Tonia.
Na de douche gaan we samen lopen naar de hoofdstraat en halen broccoli we lopen nog wat door en gaan langs het strand terug. Bij café Central vraagt Tonia drinken we nog iets dus nemen we plaats en drinken ???? wat en nemen ook een portie heerlijke olijven.
Op de weg naar huis gaan we even kijken naar de blouse ???? van Carla die zij op de markt voor haar dochter Saskia heeft gekocht. Dit kijken duurde dus weer een kwartier of vijf daarna snel naar huis voor de maaltijd????.

Reacties

Reacties

Marianne

volgens mij is er iets mis met je toetsenbord???
En Henk, weet je de betekenis van het woord: vakantie? Hijg hijg, puf puf. Weer een heuveltje op. Knap hoor!
Groetjes daar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!