Campervakantie Portugal

Met de Renault Kangoo naar Castera Verduzan

Vandaag om half elf weggereden uit Schipluiden en als we in België zijn tanken we de auto af voor €188,09 per liter en nemen een bakkie.

We rijden bij Arras de tolweg op en pikken een ticket uit de automaat, net boven Parijs gaan we nog even van de weg af voor een sanitaire stop.

We rijden aan de oostkant Parijs om wat op zondagmiddag niet meevalt maar we komen er onder Parijs weer uit en rijden op de 104 waar we bij de juiste afslag deze weg verlaten.

We rijden nu op de N20 die we volgen tot we na 552 km belanden bij Domaine Malar waar we niet hadden geboekt maar wee krijgen kamer 21 voor drie personen en kunnen om 19:00 uur lekker gaan eten.

We hebben nu de boel aan kant Ida slaapt al Tonia kijkt tv en ik schrijf dit in de blog in de hoop dat het weer bij jullie terecht komt.

Vanuit Mondésir op 522 km van Delft het allerbeste gewenst.

Maandag 2 oktober 2023

Zo rond half tien vertrekken we en na een bezoek aan de benzinepomp komen we na wat km. op de A10 die we richting Vierzon volgen we rekenen de tol ak en gaan op de 71 richting Toulouse maar daar we hebben besloten om het verbrande dorp te bezoeken gaan we er even boven Limoges af en via een prachtige stille weg komen we bij Oradour-sur-Glane aan en via een lift en tunnel waar de ruim 644 doden op de muur zitten in het verbrande en kapot geschoten dorp aan. Het is voor een simpel persoon niet te bevatten wat zich hier heeft afgespeeld. Op 10 april 1944 werd op deze plek door de Duitsers die juist te horen hadden gekregen dat zij de oorlog hadden verloren een vreselijk bloedbad aangericht. Alle levende zielen 644 werden in de kerk gedreven waarna zij hem in brand staken en een ieder die nog er buiten was werd neergeknald. Wijzijn door de restanten van het dorp gelopen en daarvan staan alleen nog enkele muren overeind.

Ook dit heeft bij een mens zoals wij tijd nodig om het een plek te geven, maar terug naar de auto en naar het nieuwe dorp wat er nu staat we zoeken een hotel en vinden Hotel sur Glane midden in het dorp waar wee dus een speciale kamer vinden voor 3 personen met douche en toiletfaciliteit voor Ida. We vragen advies voor het diner maar we moeten naar een stadje Saint Junien waar we bij de plaatselijke buffet Chinees ons weer met teveel voedsel volproppen. In het pikkedonker met veel bochten staan we na 12 km. wwer bij het hotel waar ik nu dit stukje weer schrijf. Morgen is er hier voor het hotel de plaatselijke ochtendmarkt dus misschien dat we na ons ontbijt nog even rondlopen voor we aan de laatste etappe naar Castera Verduzan rijden ik denk nog 350 km en dan aankomen bij het huis wat we voor 8 dagen hebben gehuurd. Als ik over mijn schouder kijk zie ik een bed waar Ida al heerlijk in dromenland is dus ga ik met Tonia nog een wijntje pakken en dan ga ik ook even mijn ogen aan de binnenkant bekijken. Vanuit een prachtige plek in Frankrijk het allerbest voor alle lezers.

Tonia en Henk met Ida groeten jullie.

Dinsdag 3 oktober 2023

We rijden weg vanaf het dorpsplein uit Hotel sur Glane en rijden naar Saint Junien en vanaf daar gaan we zakken en komen in Périgueux daar op de N21 naar Bergerac we eten onderweg op een plek waar we meer keren hebben gezeten.

We gaan naar binnen en het is een nieuwe eigenaar geworden maar het gezellig en we nemen een plate du Jour en het smaakt heerlijk om eveen voor drieën stappen we weer in de tutut en zakken af naar Agen om vanaf daar naar Condom te rijden vanaf hier moeten we naar Castera Verduzan waar we dus van Nathalie een appartement hebben gehuurd. we worden door haar een beetje bitwijs gemaakt en zij vertrekt weer. Wij maken nu eindelijk de auto leeg en geven alles een plekje, ik haal er ook nog drie deuren uiot want binnen gaah Ida haar wagen niet door de deur dus haal ik de deuren eruit. Ik pak een boodschappentas en ga naar het kleine supermarktje in dit dorp Castera Verduzan en net voor de supermarkt loop ik langs het terras vaan de kroeg en denk hier heb ik al een keer met Tonia op dit terras een biertje gedronken. En nu blijkt dat we in het dorp zitten waar Ida vlakbij heeft gewoont en hie haalde ik nog al eens de boodschappen.

Ik loop de supermarkt binnen en word vriendelijk begroet door de eigenaresse die mij nog herkend. Leuk hoor zo ben je ineens weer thuis en toch hebben we er 1252km over gedaan om hier te komen we begonnen vandaag met 922 op de teller dus vandaag hebben wee er 330 km bij gereden. we zitten nu in de kamer die ik op de fotolijst heb gezet en schrijf dit dagverslag aan jullie.

Groeten vanuit een warm Castera Verduzan

Donderdag 4 oktober 2023

Nadat we allemaal hebben gedoucht en het ontbijt er in hebben zitten is het even voor elven, ik vraag aan Ida ga je mee voor een rondje dorp een vuilniszak lozen en even naar de supermarkt. Zij vindt het best en Tonia blijft hier want is met wat was aan het worstelen dus vertrekken we samen voor het rondje. Na 25 minuten zijn wee terug en ik heb gebeld met Toto Loco een restaurant in Preignan net boven de grote stad Auch. We stappen direkt in de auto want het is een half uurtje rijden en daar het alleen van twaalf tot twee is willen we er op tijd zijn, nu dat lukt om vijf voor twaalf staan we voor de deur en hebben we dus een mooie plek op de invalidenparkeerplaats precies voor de deur. Het is buffet vooraf en je besteld het hoofdgerecht en je drinken. voor mij en Ida zijn dat sardines en Tonia neemt iets van het haantje. Het smaakt ons goed ook nu weer nu we hier voor de zoveelste keer zijn en we stappen we volgeladen na ook nog een dessert weer naar buiten. We rijden 3 km en zijn dan bij de Carrefour waar we eerst de Renault weer wat te drinken geven, we lopen ook nog even de supermarkt in opzoek naar een pet voor mij waar we dus ook in slagen. Ida heeft voor zij deze herseninfarct kreeg al zitten denken om hier een huis te kopen en honden te gaan fosteren. Dat ligt hier 42 km. vandaan dus er naartoe in de stad Condom zet ik mijn telefoon aan op de gezochte plaats en hij brengt ons feilloos voor de deur en via weggetjes waar fietsers van dromen je moet alleen geen bermangst hebben want het is echt smal. W e komen bij het huis en ik haal Ida er weer uit en samen gaan wee op verkenning uit het huis is verkocht dus wee komen niet verder dan de heg. We rijden terug via Condom en Saint Puy en komen na 40 km. weer thuis. Ida moet naar de wc dus even klussen de wc is hier namelijk klein. Tonia zegt ik moet nog een boodschap doen voor dee nasi van morgen en we besluiten om bij de plaatselijke kroeg CAFE VERDUZAN een biertje te drinken op het terras wel uit de zon want het is 31 graden.

En nu we weer thuis zijn ben ik maar direct met dit schrijfstukje begonnen terwijl ik heerlijk naar Radio Rijnmond luister en als ik het zo hoor zit Ida naar voetbal te kijken en Tonia zit naast mij op de bank met boek en telefoon dus we vermaken ons best.

Dus volgers van dit kletspraatje als je dit weer leest hoop ik dat jullie er net zo van genieten als wij en tot morgen.

Vrijdag 5 oktober 2023

Vanmorgen ben ik met Ida even het dorp in gelopen en even gekeken bij de plaatselijke brocante daar we ook brood moesten hebben lopen we bij de naastgelegen bakker naar binnen en kopen een pain au segle. We willen graag nog naar de stad Auch waar we een bezoek willen brengen aan de grote kathedraal na het parkeren lopen we naar de voorzijde van de Kerk maar hij is gesloten tot 14:00.

We shoppen wat rond en komen na een tijdje terug en dan doet net een dame de kerkdeur open dus gaan we even binnen kijken, Ik kijk dan altijd naar het bouwjaar en dat was 1648 en verwonder mij dan dat ze dit konden bouwen zonder de hedendaagse techniek.

Maar in die tijd waren er briljante personen en dat is dus ook wel te zien want hij is prachtig we maken voor het zekere nog maar wat foto's want we zullen hier wel niet meer komen al weet je dat nooit. Weer op straat zeg ik dat hier achter die grote rivier de Gers loopt waar dit departement naar is vernoemd. Maar we moesten met z'n tweeën de wagen van Ida tegenhouden want een afdaling van 32% kom je hier in de stad tegen maar we komen heel beneden waar we aan de rivier een mooie bank zien. Tonia en Ida gaan daar gebruik van maken en ik zeg dat ik de auto ga halen, voor dat ik weer boven ben heb ik zo denk ik nu misschien we 80 treden gelopen. Ik ga dus nu met de auto de afdaling doen die we net met de rolstoel deden en dart is best steil. Maar ik pik de dames weer op en we rijden naar de Carrefour waar we wat kleine dingen kopen en ook even van het invalidentoilet gebruik maken. We rijden twee km en dan stapt Tonia uit bij de Farmachie waar de meter op 35 graden staat zij moet wat hebben tegen de jeuk van de insectensteken die zij nu heeft. Zonder Frans maar toch komt ze met tee doosjes naar buiten dus we gaan zien of het werkt. Er word gestemd en we besluiten op ik achter plein voor de kerk op een terrasje wat te drinken waarna we de auto weer ophalen en naar huis toe rijden zo bij 17:30 zijn we dus weer op de stek en schrijf ik dit stukje voor onszelf maar ook voor de volgers. Tonia hoor ik in de keuken aan de nasi werken die we zo op gaan peuzelen en dat zal best smaken met een biertje erbij. Ik zal na het eten nog wat van de gemaakte foto's plaatsen maar eerst ga ik eten.

Groeten vanuit een nog steeds warm Castera Verduzan.

Zaterdag 7 oktober 2023

We rusten lekker uit en gaan om twee uur weg naar Condom dat is een goede 25 km en we zijn dan ook precies op de 14:30 als we bij Charles en Greet Kengen het landgoed oprijden de poort staat voor ons open. We pakken een parasol en duiken er onder want het is erg heet en zeker zo in de luwte van hun huis. Het is weer ouderwets gezellig Tonia en ik zijn hier nog een nachtje gaan staan op hen landgoed op onze rit met de camper naar Portugal. Greet heeft natuurlijk weer iets gebakken en dit keer is het een heerlijke bananentaart wat er met een lekker kopje thee best in wil. Er word veel aandacht aan Ida besteed en zij heeft het er wel moeilijk mee maar het is super gezellig. Als we door het draaien van de aardee toch in de zon komen te zitten verplaatsen we ons naar de andere zijde van hun prachtige huis. Als wee ons weer gereed gaan maken voor vertrek vraag ik of we toch nog wel de nieuwe door hen aangeschafte buscamper te zien krijgen. Nu dat is natuurlijk weer een supercamper en het is een Ducato 160 en jahoor een automaat. Hier staan dus ook een verzameling hele oude motorfietsen zoals Sparta Harley en een Indian en ook een Citroën bestel uit ik dacht 1946 en zo staan er nog wel wat goudhaantjes. Als we wegrijden heeft Charles gebeld naar Le Oregan een pizzaria in Condom waar we al heel vaak zijn geweest en waar nu weer een andere uitbater in zit maar de dame die de pizza's bakt is gebleven. We zitten om 19:00 dus heerlijk buiten en eten weer heerlijk waarna we dus als we Ida weer goed vast hebben gezet aan de donker bochtige terugweg beginnen. Tonia is dan altijd een beertje angstig maar dat zal wel door mijn rijstijl komen, maar zoals vaak komen we toch weer op onze stek. Ida is het zat maar wil alleen met haar kleren aan op bed liggen dus leg ik haar daar met haar iPad en als Tonia en ik die hebben gekeken naar de Rugbywedstrijd Ierland tegen Schotland die dus door Ierland werd gewonnen naar bed willen slaapt zij heel diep. Ik maak haar toch wakker ga naar de wc met haar kleed haar uit en leg haar weer in bed. Dat was dus onze zaterdag. Groeten van de hele ploeg.

Zondag 8 oktober 2023

Na een drukke start Ida heeft een moeilijke en rumoerige ochtend haar darmflora is niet goed. Maar we besluiten om toch oppad te gaan want Ida wil twee rommelmarkten af en daar beginnen we dan maar aan. We rijden naar het eerste dorp genaamd Prechac waar we dus de halteplaats maar even als plaatsnaam nemen. Het is een marktje in de dorpshal en als er 20 standjes zijn is het veel maar ik koop voor €2,00 een Franse cd en jahoor Ida koopt een puzzel van twee poesjes ook voor €2,00 dus met deze investering kan dit dorp wel weer een paar jaar vooruit.We zetten de telefoon op Fleurance en na een km of 20 zet hij ons bij de tweede rommelmarkt, we rijden met Ida tussen alle kraampjes door maar vinden niets wat Ida wil hebben. Dus gaan we maar ergens op een terras wat drinken waarna we weer opweg gaan naar de Lidl maar die is gesloten zo ook de Carrefour en de Aldi wel open is de Mac Donald maar daar gaan wee dus niet heen. Weer thuis halen we de was uit de machine en hangen hem bij gebrek aan een lijntje of wasrek maar aan de gordijnroeden. Ida zit als we klaar met de was zijn naar Ajax te kijken dus schuif ik bij haar aan. Maar waarschijnlijk weten jullie voor je dit leest net als wij dat het een diep trieste vertoning was. Na wat stukjes van fietsritten te hebben gezien ben ik maar aan dit verhaal gaan schrijven, en ik hoor bij Tonia op haar telefoon NPO sport en daar hoor ik dat mijn clupje heeft gewonnen van Pec Zwolle.

We hebben net de deuren naar de tuin gesloten anders kunnen we hier morgen niet vertrekken want dan zijn wij opgegeten.

Ik zei al vertrekken want dat gaan we hier morgen want Ida daf te kennen dat zij het hier wel had gezien dus heb ik Nathalie van deze BenB in kennis gesteld van ons vertrek zodat zij of de buurman hier de sleutel kan meenemen. Ik heb vanmiddag een Ace hotel on Portiers vastgelegd voor morgenavond ik had liever de kamer twee nachten gehad maar dat kon niet. Het is een kamer met 4 bedden en invalidenfaciliteiten en dan zien we dus morgen daar wel voor de volgende want we willen nu steeds twee maal op een stop overnachten.

Dus luitjes hier stop ik en zeg maar weer tot morgen.

Maandag 9 oktober 2023

Ik heb al vroeg brood en beleg gehaald want om tien uur zal Nathalie komen om de sleutel in ontvangst te nemen, want we vertrekken vandaag en willen dan dik 400 km omhoog rijden. we besluiten wat binnendoor te rijden maar het heeft wel wat nadelen er zitten heel veel bochten in en dat is niet echt bevordelijk voor het rijplezier dus zo'n 150 km voor Portiers wat ons doel voor vandaag is rijden we de N10 op en kunnen we met 110km/uur weer een beetje opschieten. We komen Portiers in de zuidwest kant binnen en moeten dus in de avondspits naar de zuidoost kant dat kost wel een drie kwartier voor 12 km.Maar belangrijk is dat we bij ons gereserveerde Acehotel aankomen we krijgen kamer 9 die vier bedden heeft, ik spreek met Eddy af dat ik het vierde bed wel opklap en onder het tweepersoonsbed leg hij vind dat goed. Nadat we de boel op orde hebben gaan we in de auto opzoek naar een plek waar we wat kunnen eten, als we hier net vanaf de parkeerplaats rechtsaf rijden zien we dat er hier bijna aan het hotel een tentje zit Tonia kijkt even op de deur en de beslissing is genomen.

We eten lekker en nadat we weer buiten staan loopt Tonia met Ida in haar wageen naar het hotel en ik rij de auto weer terug. We nemen nog wat spullen mee waaronder ook deze Mac Book Pro waar ik dagelijks deze verhalen op schrijf zo ook vandaag. Het waren dus weer veel km en weinig te vertellen vanuit een koud wordend Portiers waar wij jaren terug al eens met 300 km per uur doorheen raasden met de TGV het allerbeste gewenst en tot morgen.

10 oktober 2023

We rijden weg bij het Ace hotel en ik zoek de E Leclerc op en we tanken de auto af voor de geïnteresseerden de literprijs was hier laag s €1,74.4 dus aftanken. We nemen eerst een stukje binnendoor en schieten dan de A10 op en gaan er na wat km weer af tegen betaling van €13,50 en schieten dan de A28 op die ons via Le Mans waar we op stukken van het circuit rijden even voor we bij de splitsing van de A28/A13 zijn gaan we even wat drinken en leg ik een voorstel voor dat is of we moeten nog 152 km rijden om in Amiëns te komen zoals geplant of we rijden naar Rouen. Het word het laatste en ik zoek ook direct een hotel op maar mag het nog niet boeken van Ida anders krijgen we weer zo'n probleem als we gisteren hadden. We rijden naar Rouen maar ik rij een verkeerde weg op en sta na 20 minuten weer op hetzelfde punt maar nu gaat het goed. We komen op de Rue de la Motte aan waar het Ibis hotel is. Ik parkeer op een plaats voor de deur waar bus op de grond staat en ga naar binnen ik vraag wat de mogelijkheden zijn en kom tot een optie ik ga naar de derde etage waar ik een optie heb voor twee kamers 319 en 317 deze zijn met een binnendeur van elkaar gescheiden, ik neem de gok en reken de twee kamers af met ook een optie om een dag te verlengen. Ik ga naar de auto en overleg met Tonia en Ida die het eigenlijk niets vindt maar toch wel deze nacht wil blijven, zij vind de drukte voor de deur een groot plein met allemaal rijdende auto's niets. Maar we brengen de spullen naar boven waarna we na een tip van de man van de incheck naar een dichtbij gelegen soort Mal gaan waar we eten en Tonia nog even met Ida naar de Action gaat. We zijn één van de laatsten want er word opgeruimd en alle uitbaters lopen met zakken afval te slepen. We betalen de rekening en lopen de mal uit ik zoek naar een straatnaam en vinden hem op een kaartje van de hotelman. Als we even lopen kijk ik op mijn telefoon en zie dat we juist van ons hotel aflopen inplaats van er naartoe dus omdraaien en naar het hotel. Als ik dit schrijf ligt Ida al op bed en kijkt tv en Tonia ligt naast mij op bed en kijkt dus ook tv. Maar beste volgers ik zie dat het half ef is dus ik ga er een ......... achter zetten en dit verhaal morgen weer oppikken.

11 oktober 2023

Beste volgers ik schreef gisteren al bij een foto over de enorme brug die hier over de Seine wordt gebouwd daar rijden we dus nu naar toe en wat blijkt we gaan al over de nieuwe brug heen die de naam Pont Gustave Flaubert heet en dus in Rouen Normandië ligt. We nemen een RN weg dat is een groene aanduiding en is Route Nationaal en komen zo langs de stad Amiëns waar we dus eigenlijk gisteren al hadden willen zijn. We rijden wat binnenwegen maar die halen dus wel de gang eruit zo gaan we dus weer de autoweg op dan mag je weer 90 op de RN wegen via Lens en Rijssel dan Roubaix en Moeskroen zo weer naar Kortrijk waar we dus weer België inrijden. We stoppen bij Nazareth waar vroeger de van der Valk zat maar nu dus niet meer dus eten we een broodje bij de TotalEnergies. Op naar Nederland maar al voor de Kennedytunnel waar ze prachtige flyovers aan het bouwen zijn loopt het vast. Dus volgen we Rotterdam en komen dan door de Liefdekenstunnel even de kaart er tegen de paal en open gaat de boom en wat km verder rijden we op de A4 naar Bergen op Zoom en komen later in een enorme file terecht onder Rotterdam. We rijden via de afslag Schipluiden waar we Ida weer op kamer 209 van Akkerleven zetten. We worden door Ida bedankt voor de vakantie en rijden samen naar huis. Dus na 2952 km zijn we weer gewoon in Delft en gaan dus gewoon weer op 35 meter hoog naar bed. Tot de volgende vakantie bedankt voor het volgen.

Reacties

Reacties

Nienke

Fijn dat het eerste stuk goed verlopen is. Weer een lange rit. Iedereen vast moe. En voor Ida ook vast heel vermoeiend. Welterusten!!

Joke en Thijs

Goed bezig, schiet al lekker op. Mooie tijd samen!

Joke en Thijs

Dure brandstof, daar loop je op leeg. Een volle tank is zo € 4000,-

Sven

Goed te lezen dat de eerste dag goed is verlopen! Tegen de tijd dat jullie dit lezen zijn jullie alle 3 uitgerust en klaar voor het 2e deel van de reis! amusez-vous et surtout profitez.

Charles

Goed bezig Henk, zie jullie van de week

Ingrid

Goedemorgen op naar dag 2 zo te lezen gaat het voorspoedig dus ga zo door fijne dag

Marianne

Goeiemorgen, deze 522 km. heb je alvast achter de rug. Ik hoop dat alles zo goed blijft gaan en jullie ook nog kunnen genieten van de omgeving waar je doorheen rijdt. Veel ☀️☀️☀️

Gerard

Goede dag je bent al weer op weg goed geslapen .vandaag op de bestemming dan
ben je weer goed bezig geweest veel plezier van ons ?

Herman Limburg

Mooi dat alles tot nu toe voorspoedig gaat. Ik vind het geweldig dat jullie dit allemaal doen. Succes en veel plezier de komende dagen. On the road again !!

Nienke

Indrukwekkend dagje dus geweest. Morgen op naar her bekende gedeelte!

Gerard

Hallo allemaal fijn dat je er bent Henk ik dacht dat je vrij was maar nee je gaat
gelijk verbouwen je kan het niet laten .Maar voor je mede reis genoten wel goed dat je zo handig bind ik hoop dat alles nu goed gaat lopen ik wens jullie morgen veel plezier bij jullie vrienden ??

Nienke

Leuk weer om te lezen en dat je dingen herkende en mensen jou ook.
Vervelend dat je de deuren er uit moest halen maar ja...ze kan er nu wel door!!
Weer lange dag geweest waarschijnlijk.
Welterusten!!!

Herman Limburg

Jullie zijn echt kilometervreters en bestemming bereikt. Natuurlijk gelijk weer aan de slag. Typisch Henk natuurlijk, maar geniet van jullie verblijf.

Nienke

Was bij Toto Loco nog dezelfde eigenaar? Hoe vond Ida het om al het vertrouwde weer te zien?

Marianne

He wereldreizers wat een belevenissen hebben jullie al mee gemaakt geweldig leuk om te lezen dat de oude adressen langs komen + restaurants en kroegen ! ? Ida boft maar met zulke lieve vrienden (petje af!) geniet nog en heel veel plezier Liefs M

Nienke

Druk dagje weer gehad.
Slaap je een beetje goed, Ida?

Thijs

Petje af voor je Henk, je sjouwt wat af met die meiden.

Ingrid

Nou ik vind dat jullie er best een zware kluif aan hebben maar jullie vermaken jullie best

Gerard

Dat was weer een mooie dag en je bent weer een goede begeleider geweest goed gereden en heel thuis veel plezier je fiets maat ??

Nienke

Klinkt allemaal heel goed en gezellig maar vast ook heel vermoeiend voor jullie alle 3. Ook een rustdag tussen door plannen hè? Gr. Perry en Nienke

Marianne

Wat een vermoeiende dagen voor jullie. Een dagje niets doen zit er vast niet in deze reis.

Sven

Goedemorgen, het lijkt wel of jullie samen jullie eigen mini zonnebloem organisatie zijn gestart, een invalide meenenen op sleeptouw in deze temperaturen en omstandigheden, respect hoor, ze zal jullie wel enorm dankbaar zijn. Nou geniet van het mooie weer, en maak er iets moois van met zijn drieën. Wij gaan weer aan de arbeid?

Herman Limburg

Altijd bewondering hoe actief jullie altijd zijn. Eruit halen wat er in zit. Fantastisch wat jullie allemaal voor Ida doen. Vandaag weer terug naar Nederland, dus back home.

Thijs

Goede reis terug, het zal voor Ida een emotionele reis zijn geweest, vermoeiend.

Marianne

Nou zeg zit het er al bijna op wat gaat dat snel ,weet niet voor jullie want zal best soms zwaar zijn ,Als jullie maar genoten hebben dat is het belangrijkste .Goede reis en nog veel genoegen Liefs M.

Leni

Nou, nou Henk en Tonia jullie hebben het druk. Duidelijk geen vakantie voor jullie.
Maar Ida zal wel heel blij zijn met jullie. Petje af hoor.
Groejes, en hopenlijk nog plezier.
Leni

Marianne

Goede morgen goed geslapen ? Hier is het de laatste warme dag de herfst gaat nu echt komen .een hele goede voortzetting met jullie laatste kilometers naar het Kikkerlandje Tooi Tooi Lieve groetjes M

Herman Limburg

Home sweet home.

Joke en Thijs

Jij bedankt voor het uitgebreide verslag en voor het veilig afleveren van Ida en Tonia. Geniet van het uitzicht. We komen zeker eens kijken.

Nienke

Zeker ook weer fijn om thuis te zijn?
Jullie zullen vast moe zijn na zo,n lange ,intensieve reis door Frankrijk en België. Maar vast ook erg genoten!!
Nu lekker uitrusten!!!
Was leuk om zo gezellig met jullie mee te reizen. Tot de volgende vakantie!!
Liefs,Perry en Nienke.

Marianne

Nou lekker geslapen in jullie vertrouwde bedje ? Enorm wat jullie gedaan hebben petje af !! Nog even na genieten en dan in de oude turbo verder Liefs M

Charles

we wilden dat we zulke vrienden hadden !! Chapeau nogmaals !!!

Gerard

Wel kom thuis goed gedaan en mooi wat je allemaal gepresenteerd heb petje af je fiets maat??

Peter en Joke

Leuk jullie een beetje te kunnen volgen. Dit was een stuk dichterbij als Portugal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!